circumscriptii scolare

Alex Morega alex la grep.ro
Vin Mar 22 20:43:21 UTC 2013

On 22 Mar 2013, at 19:26, Ovidiu Voicu <ovoicu la soros.ro> wrote:

> http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14469153-harta-circumscriptiilor-scolare-fiecare-judet-vezi-scoala-esti-arondat-cum-iti-inscrii-copilul-clasa-pregatitoare-clasa.htm
>
> La acest moment, cand dai click pe judet obtii un pdf. E bun si acesta, macar aflii o informatie. Ar fi mult mai interesant un motor de cautare dupa adresa.

E un tabel cu nume și numere de străzi. Se poate face o căutare text - introduci strada și vezi ce rânduri din PDF se potrivesc. Dar asta poți să faci dacă deschizi manual PDF-ul, nu adăugăm mare valoare.

Mă întreb câte din străzi se pot georeferenția. În afară de OpenStreetMap, mai există vreun set de date liber cu străzi din orașe în România?

-- Alex