date bugetare xls

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mie Noi 6 15:15:01 UTC 2013

Salut Ovidiu,

Am convertit unul din fișierele XLS în fișiere CSV. Fiecare foaie
(sheet) din XLS e un fișier CSV separat. Acesta e primul pas în crearea
graficelor dinamice.

Problema e că eu nu am nicio idee ce pot face cu datele astea. Nu mă
pricep la finanțe :) Dacă are cineva vreo idee ce am putea face și nu a
fost făcut deja de alte proiecte cum ar fi BaniPierduți
<https://banipierduti.ro/> să îmi spună.

Fișierul original
http://www.mbuget.gov.ro/buget/acasa.html?method=inceput&pagina=acasa&locale=ro
Fișierele CSV http://static.nuvasuparati.info/buget/csv/

Cred că putem prezenta <http://d3js.org/> destul de frumos datele
<http://www.mbuget.gov.ro/buget/acasa.html?method=inceput&pagina=acasa&locale=ro>
pe care le avem.

Cine vrea detalii tehnice, poate găsi codul pe gitorious
<https://gitorious.org/romanian-budget-parser> și github
<https://github.com/andreicristianpetcu/romanian-budget-parser>. Dacă
are cineva o soluție mai bună pentru astfel de conversii automate să îmi
spună.

Andrei Petcu