portal date.gov.ro

Andrei Nicoara andrei.nicoara la gov.ro
Lun Oct 28 10:54:43 UTC 2013

Buna ziua

Va mulțumim pentru deschiderea dvs. In privința colaborării dintre nuvasuparati.info <http://nuvasuparati.info/>  si data.gov.ro trebuie sa ținem cont că, obiectiv, conținutul acestora este foarte diferit. Dvs. publicați preponderent documente text in format PDF pe când portalul open data publica dataseturi – informație structurată – baze de date si nu acceptam spre publicare documente text/doc/pdf astfel ca ar exista foarte puține fișiere pe care le-am putea primi.

In schimb, tot sub umbrela OGP, exista site-ul http://transparenta.gov.ro/institutii/sgg/docs/ care are o secțiune dedicata documentelor, preponderent pdf-uri. Despre stadiul actual al acestui proiect va poate da mai multe informații coordonatorul lui , colegul meu, Cristian Botan pe care îl pun in CC.

Andrei Nicoară

Consilier

Cancelaria Primului-Ministru

 <mailto:andrei.nicoara la gov.ro> andrei.nicoara la gov.ro  +40 722 506 386

From: Andrei Cristian Petcu [mailto:andrei la ceata.org]
Sent: Monday, October 28, 2013 12:02 PM
To: Date deschise & guvernare deschisă
Cc: OGP; ovoicu la soros.ro; 'Elena Calistru'; codru.vrabie la gmail.com; adrian la ipp.ro; 'Ioana Avadani'; anavasilache la yahoo.com; 'Andra Bucur'; andrei.nicoara la gov.ro
Subject: Re: portal date.gov.ro

Bună ziua,

Credeți că ar fi benefică o colaborare între nuvasuparati.info <http://nuvasuparati.info/>  și date.gov.ro <http://date.gov.ro/> ?

Mi-ar plăcea ca fișierele pe care le obținem prin solicitări de acces la informații pe nuvasuparati.info <http://nuvasuparati.info/>  să le putem cumva încărca pe portalul date.gov.ro <http://date.gov.ro/>  într-un mod cât mai automatizat.

Deși acum nu avem foarte multe solicitări pe platofrma noastră, judecând după succesul platformelor surori AskTheEu <http://www.asktheeu.org/>  și WhatDoTheyKnow <https://www.whatdotheyknow.com/> , mă aștept ca membrii societății civile să afle de nvs.info și să îl folosească din ce în ce mai des.

Fișierele încărcate trebuie cumva validate manual de un administrator date.gov.ro, dar cred că soluții se pot găsi. Dacă vă interesează o astfel de colaborare am putea organiza o întâlnire în care am putea discuta detalii.

Andrei Cristian Petcu