portal date.gov.ro

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Lun Oct 28 10:01:44 UTC 2013

Bună ziua,

Credeți că ar fi benefică o colaborare între nuvasuparati.info
<http://nuvasuparati.info/> și date.gov.ro <http://date.gov.ro/>?

Mi-ar plăcea ca fișierele pe care le obținem prin solicitări de acces la
informații pe nuvasuparati.info <http://nuvasuparati.info/> să le putem
cumva încărca pe portalul date.gov.ro <http://date.gov.ro/> într-un mod
cât mai automatizat.

Deși acum nu avem foarte multe solicitări pe platofrma noastră, judecând
după succesul platformelor surori AskTheEu <http://www.asktheeu.org/> și
WhatDoTheyKnow <https://www.whatdotheyknow.com/>, mă aștept ca membrii
societății civile să afle de nvs.info și să îl folosească din ce în ce
mai des.

Fișierele încărcate trebuie cumva validate manual de un administrator
date.gov.ro, dar cred că soluții se pot găsi. Dacă vă interesează o
astfel de colaborare am putea organiza o întâlnire în care am putea
discuta detalii.

Andrei Cristian Petcu