portal date.gov.ro

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Lun Oct 28 07:02:26 UTC 2013

Buna ziua,

În privința problemelor legate de formatele CSV, cred că astfel de
funționalități se pot dezvolta chiar și de sutenți care au cunoștințe
minime de programare în Python. Dacă ați face o listă cu funcționalități
pe care le-ați dori, eu m-aș implica în organizarea unui hackathon în
care să le implementăm.

În felul acesta, noi am dezvolta funcționalități noi și le-am propune
pentru a fi incluse în depozitul principal al celor de la Open Knowledge
Foundation. După ce OKF ar valida și ar include funcționalitatea
respectivă, data.gov.ro nu va avea nevoie decât să își actualizeze
versiunea luând-o pe cea mai nouă considerată stabilă. Pentru asta am
avea nevoie de o listă de funcționalități care lipsesc sau de probleme
(bug-uri) ale actualei platforme. Credeți că puteți strânge o astfel de
listă de funcționalități dorite?

Andrei Cristian Petcu