Vizita de lucru la Ministerul culturii

Strainu strainu10 la gmail.com
Mar Sep 10 21:41:07 UTC 2013

Buna ziua,

In speranta ca in perioada urmatoare va fi organizata o vizita si la ministerul culturii, imi permit sa anticipez cu rugamintea sa fie invitati si membri din conducerea institutiilor subordonate, in special INP, care colecteaza si organizeaza, destul de frumos de altfel, un munte de date pentru minister.

Fara sa am pretentia ca stiu mai bine ca cei din minister, as spune ca persoanele cele mai potrivite ar fi domnii directori Dan Matei si Emil Lupu, coordonatorii departamentelor de inventariere a patrimoniului. Bineinteles ca orice alt angajat al institutului care poate fi sensibilizat la problematica datelor deschise ar reprezenta un castig.

Va multumesc,
    Andrei Cipu