Licențierea materialelor publicate de ministere

Strainu strainu10 la gmail.com
Mar Sep 24 15:20:42 UTC 2013

Bună ziua,

Intrând astăzi pe site-ul ONCE [1] am avut surpriza să găsesc următorul text:
"Toate datele și informațiile de pe acest site sunt de interes public,
în format deschis
și reutilizabil, conform cerințelor Parteneriatului pentru o Guvernare Deschisă"

Asta deși încă nu a avut loc întâlnirea de la MApN... Lăsând la o
parte faptul că afirmația nu e tocmai corectă (sper să lămurim asta
vineri), mi-am amintit de faptul că vinerea trecută, la MC, dl. Puchiu
a spus că săptămâna aceasta departamentul dânsului va veni cu o
propunere cu privire la condițiile de licențiere impuse materialelor
de pe data.gov.ro.

Aș vrea să știu dacă acea propunere poate fi făcută publică și dacă
licența va fi aplicabilă și la sursă (adică dacă pe site-ul
ministerului va fi o variantă mai nouă a unor date decât pe
data.gov.ro, o voi putea folosi sub aceeași licență?)

Multumesc,
  Andrei Cipu

[1] http://www.once.ro/