date deschise si ministerul agriculturii

Strainu strainu10 la gmail.com
Joi Sep 5 11:37:13 UTC 2013

În data de 5 septembrie 2013, 12:10, Ovidiu Voicu <ovoicu la soros.ro> a scris:
> Așa cum am discutat, este bine ca la întâlnire să participe:
>
> - cel puțin un programator, care să coordoneze apoi dezvoltarea aplicației
> (aici cred că ne ajută Tiberiu)

Care aplicație? :)

> - cel puțin un „client”, adică o persoană (reprezentant al unei organizații
> etc.) care înțelege și folosește datele publicate de Ministerul în cauză
> (așteptăm recomandări/voluntari)

Alex Morega sau oricare din oamenii care au lucrat anul trecut la
harta subvențiilor din agricultură.

Strainu