date deschise si ministerul agriculturii

Andra Bucur abucur la soros.ro
Lun Sep 9 07:25:02 UTC 2013

Salutare!

Mă ofer eu voluntară pentru a participa la discuția care va avea loc la
Ministerul Agriculturii.

În cadrul Hackathon-ului care a avut loc la sfârșitul lunii iunie a fost
curățată baza de date publicată pe site-ul Ministerului și s-a început
lucrul la o aplicație care să arate variația prețului la cartofi în diferite
zone geografice (informațiile le-am luat de aici:
http://www.madr.ro/ro/preturi-piete.html ). A mai muncit careva dintre voi
la dezvoltarea respectivei aplicații?

Mă gândeam că am putea să o finalizăm pe aceea mai întâi pentru a arăta cum
pot fi folosite datele pe care vrem să le publice în format deschis.

De asemenea, cred că am putea să preluăm modelul francez și, în ceea ce
privește colaborarea cu programatori voluntari, ar putea chiar Ministerul,
cu ajutorul nostru, să organizeze un Hackathon cu apel public, la care poate
participa orice cetățean care dorește și are cunoștințe de programare,
design etc.

Poate ar fi o idee bună, având în vedere că moi nu suntem specializați pe
toate domeniile, ca fiecare minister să facă un sondaj on-line, întrebând
utilizatorii/cetățenii ce date doresc să găsească on-line în format deschis.

Mulțumesc!

Cele bune,
Andra.