vizite de lucru OGP

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Sep 9 10:35:20 UTC 2013

Eu sunt plecat sapt viitoare, deci nu pot veni la niciuna....

Darcred ca ar trebui sa ne gindim si cine ar fi interesat sa vina,
dincolo de lista noastra de discutii:

- de ex. la cea cu Min Agriculturii stiu ca cei de la CRPE au scris
destul de mult si ar putea fi interesati de anumite date.

- la min Educatiei, pe linga sustinerea ideii cu OER (unde deja Ovidiu
stiu ca este interesat) poate ar fi interesat de chemat si alte
asociatii - Activewatch sau Ciprian Fartusnic de la Educatia 2000.

Ref la programatori - iarasi poate ar fi interesant de extins domeniul -
m-am intalnit cu Alex. Lapusan de la Zitec, care povestea ca au facut ei
(ca un proiect intern) o idee de reutilizare a datelor de la Reg.
Comertului.
Deci as recomanda cumva contactarea si acestor oameni si a celor din
Cluj de al Clusterul IT, ce si-au aratat interesul
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cluj-it-cluster-doreste-realizarea-unei-platforme-open-data-in-romania-care-sa-cuprinda-toate.html

Bogdan

PS: Mi-am propus sa revin si pe mesajul anterior legat de ultima
intalnire...