date deschise si ministerul agriculturii

Miruna Badescu miruna.badescu la eaudeweb.ro
Joi Sep 12 06:40:19 UTC 2013

Bună tuturor,

Aș fi vrut și eu să particip, dar până pe 24 sunt destul de prinsă. Dacă se face vreo întâlnire de follow-up la asta, sau se merge la alte ministere, sper să pot participa.

Cu bine,
Miruna

--
Miruna Badescu
Eau de Web (www.eaudeweb.ro)

-----Original Message-----
From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of oprea.luci la gmail.com
Sent: Thursday, 12 September 2013 00:27
To: date-deschise la liste.ceata.org
Subject: Re: date deschise si ministerul agriculturii

Buna ziua,

Voi participa la intalnirile de saptamana viitoare. Sunt interesat de intalnirea cu Ministerul Educatiei.

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602
Comunitatea openSUSE Romania - http://suseromania.ro Comunitatea LibreOffice Romania - http://libreoffice.ro

Pe 09.09.2013 18:45, Codrina Maria Ilie a scris: