agenda de vizite OGP actualizata la 13 sept

Dan Matei Dan la cimec.ro
Vin Sep 13 13:12:41 UTC 2013

Săru'mâna

Eu (DB 437550, 0744344609) aș veni la:

MEN (18 sep.)
MFP (20 sep.)
MDRAP (24 sep.)
MS (26 sep.)

și (desigur :-) la MC (acolo mă aștept să fiu convocat și dus în fiare - deși încă n-au auzit nici o șoaptă).

Jos criza economică !

Dan Matei

Dan Matei
director, Direcția Patrimoniu Cultural Mobil, Imaterial și Digital [Movable, Intangible and Digital Heritage Department] (aka CIMEC)
Institutul Național al Patrimoniului [National Heritage Institute], București [Bucharest, Romania]
tel. 0725 253 222, (+4)021 317 90 72; fax (+4)021 317 90 64, www.cimec.ro