agenda de vizite OGP actualizata la 13 sept

Dan Matei Dan la cimec.ro
Vin Sep 13 16:24:27 UTC 2013

-----Original Message-----
From: "Tiberiu C. Turbureanu" <tct la ceata.org>
Date: Fri, 13 Sep 2013 18:07:44 +0300

> Aș dori să vă reamintesc și să fac precizarea pentru cei mai noi
> abonați, că această listă este una publică și de aceea nu este
> recomandat să trimiteți pe ea date personale sau informații
> confidențiale pentru că intră în arhiva publică care este și indexabilă
> [1].

He, he... Eu sunt conștient ...

Sigur că e mai bine să știe doar NSA (și partenerii lor de afaceri :-) datele noastre. Dar mă tem că oricum știu mai mulți.

De pildă, ieri m-a asasinat unul la telefon, să-mi vândă acțiuni. L-am tot refuzat, iar când - exasperat - i-am spus că-s prea sărac să joc
la bursă, a schimbat tactica și mi-a oferit spre vânzare petrol ! Și acum mă gândesc: dacă-mi oferea uraniu, poate cumpăram.

Dan Matei