Schema bazei de date de la MFE

Victor Nițu vnitu la ceata.org
Mar Sep 17 10:52:29 UTC 2013

On 09/17/2013 01:43 PM, Bogdan Manolea wrote:

> Asta este un lucru periculos, pentru ca ridica alte probleme legate de
> privacy. Faptul ca altcineva, in afara de operator (in cazul nostru
> MFE), are acces la baza de date cu date personale, este in sine o
> incalcare a legislatiei privind protectia datelor.
> Dpmdv anonimizarea (nereversibila) trebuie sa fie facuta de institutia
> publica si nu de societatea civila.

Stați un pic, că discuția a pornit oarecum greșit.
Comanda aia de exportare va extrage *doar structura* bazei de date, fără
datele din ea. Vezi acel `rows=n` din comandă. Sper doar că va
funcționa, nu mai știu Oracle-isme prea bine :-)

Deci nu e cazul să deschidem cutia Pandorei cu date personale, că noi
încercăm să scoatem doar structura, fără înregistrări.

--
Victor Nițu
Director tehnic, Fundația Ceata