Ma lasati sa fierb...

Strainu strainu10 la gmail.com
Dum Sep 22 15:02:31 UTC 2013

În data de 21 septembrie 2013, 18:28, Dan Matei <Dan la cimec.ro> a scris:

> ... și nu-mi spuneți cum a fost la MC ?

A fost o discuție destul de constructivă de aproximativ 90 de minute,
animată numai de niște membri ai societății civile care au profitat de
această întâlnire pentru a încerca să obțină niște date suplimentare
de la minister decât să le obțină sub o licență liberă sau într-un
format deschis.

Concluziile întâlnirii au fost că participanții din partea societății
civile vor trimite către doamna Benga seturile de date cerute de
fiecare, iar ministerul va da un răspuns în termen de 2 săptămâni după
primirea cererilor respective și că după terminarea întâlnirilor de la
ministere se va încerca și organizarea unor întâlniri la instituțiile
subordonate (Institutul Național al Patrimoniului și (cred) Centrul de
Cercetare și Consultanta în Domeniul Culturii au fost solicitate în
mod explicit)

La propunerea asociației Arche (sper să nu greșesc) s-a discutat un
pic și despre posibilitățile existente pentru transferul de date
dinspre societatea civilă spre minister, însă în acest subiect nu s-a
ajuns la niciun rezultat concret.

> Nu vă gândiți că s-ar putea să-mi cedeze inima ?

Avem încredere în Aspacardin :)

Strainu