noi vizite OGP

Andra Bucur abucur la soros.ro
Lun Sep 30 09:15:13 UTC 2013

Bună Angela!

Din păcate nu pot să ajung la vizitele programate pentru că se suprapun cu
alte activități laborioase de la care nu pot lipsi, dar o să urmăresc
rezumatele discuțiilor.

Am încheiat cu examenele în sfârșit aș că mi-am recăpătat capacitatea de
concentrare și de muncă:).

Te pup!

Spor,
Andra.

From:  OGP <ogp la gov.ro>
Date:  Friday, September 27, 2013 12:54 PM
To:  <date-deschise la liste.ceata.org>
Subject:  noi vizite OGP

Buna ziua!

Au fost stabilite noi intalniri la:
Administratia Nationala a Penitenciarelor (luni, 30 sept orele 15:30)
ONRC (luni, 30 sept orele 13:00)
ANCPI (joi, 3 oct, orele 12:00)
Ministerul pentru societate informationala (joi, 3 oct, orele 14:30)

Calendarul actualizat se regaseste la adresa
http://ogp.gov.ro/calendar-vizite-de-lucru-ministere/.

Pentru a participa la aceste întâlniri, vă rugăm să trimiteți un mesaj
direct pe adresa de e-mail: ogp la gov.ro.

Toate bune,
Angela Benga,
Consilier,
0213143400/1367