Open Definition License Approval Process

Strainu strainu10 la gmail.com
Joi Dec 4 15:48:54 UTC 2014

În data de 4 decembrie 2014, 17:43, Diana Cocoru
<diana.cocoru la gmail.com> a scris:
> Salut,
>
> Nu am incercat, dar sunt curioasa in legatura cu experienta ta. Daca intrebi
> inseamna ca ai incercat si ceva nu merge cum era de dorit.

Nu am încercat, dar mă bătea gândul. Întrebam doar ca să nu pară
ciudat că aceeași licență a fost propusă de 2 ori.

Vrea cineva să contribuie la completarea răspunsurilor la întrebări? :D