evenimente open data day 2015 (21 februarie)

Daniel POP danielpop la info.uvt.ro
Sâm Dec 20 16:40:25 UTC 2014

Salut Open Data Romania,

daca tot adusasi vorba despre evenimente Open Data / PSI , Timisoara va
fi gazda unui mare workshop la nivel european organizat de catre
proiectul Share PSI 2.0. Evenimentul va avea loc intre 16-17 martie si
planul nostru este sa organizam si un Open Data Hackathon in week-end-ul
de dinainte. Mai multe la:
http://www.w3.org/2013/share-psi/workshop/Timisoara. Bineinteles ca vom
avea nevoie de sprijinul comunitatii deschise din Romania in vederea
unei participari active, care sa fie benefica pentru toata lumea. La
eveniment vor participa reprezentanti a peste 40 de organizatii din
Europa, toate active in domeniul datelor deschise sau/si implementarii
directivei pe plan local in diferite tari.

Cu siguranta veti mai auzi de la mine despre acest eveniment la
inceputul anului viitor.

S-ar putea ca Open Data Day sa fie sincronizata cu acordarea premiilor
OGP pe anul 2014?

Sigur ca o discutie deschisa despre implementarea directivei PSI in
Romania ar fi utila si necesara. Putem merge pe un format cat mai
flexibil care sa faciliteze discutiile si schimbul de idei.

Daniel