evenimente open data day 2015 (21 februarie)

Andrei Nicoara andrei.nicoara la anse.ro
Sâm Dec 20 18:30:16 UTC 2014

Salut Daniel

Premiile pe 2014 au fost inmanate deja. Insa cred ca ar fi util un track
dedicat Romaniei la fel cum au avut portughezii la Lisabona. Avem in agenda
sa discutam cu voi asta in Ianuarie dupa ce ne strangem din vacanta. Sper
sa nu fie tardiv dpdv stabilire agenda.

Andrei