hackaton pe 22.02.2014 (open data day)

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mie Ian 8 12:10:50 UTC 2014

Salut Ovidiu și la mulți ani!

Foarte mișto că ai făcut o listă cu idei. Unii poate au o idee faină dar
nu au timp/experiență să o implementeze.

Nu cred că ar trebui să alegem câteva idei. Nu cred că ar trebui să
adăugăm nicio constrângere de genul ăsta. E un hacaton, ar trebui să
avem o organizare puțin mai anarhică :) Eu cred că fiecare ar trebui să
lucreze la ce vrea în cadrul evenimentului atâta timp cât se încadrează
în tema dată.

O să trimit un mail și pe lista The Sponge
<http://lists.thesponge.eu/mailman/listinfo/thesponge> să văd ce idei
pot să apară și acolo. Noi ne-am întâlnit înainte de sărbători și am
discutat despre hackaton.

Andrei Cristian Petcu