Idei de aplicatii pentru Hackathon 22.02.2014

Waspusch Gabriel Gabriel.Waspusch la snt.ro
Vin Ian 24 09:24:11 UTC 2014

Salutare tuturor,

Am adaugat in:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Anbfx9yMO3c8dC1aem9HeHhzUVRBQURxR3VuMjRRZEE&usp=sharing

cateva idei si unele din ele au si o mica implementare (am facut niste diagrame in Google Charts).

Voi mai adauga cu siguranta 2-3 idei weekend-ul acesta.

Toate cele bune,
Gabriel Waspusch

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Ovidiu Voicu
Sent: Wednesday, January 08, 2014 1:15 PM
To: 'Date deschise & guvernare deschisă'
Subject: RE: hackaton pe 22.02.2014 (open data day)

Salutare și la mulți ani!

Revin la subiectul ”hackaton de open data day”, pe care l-am lăsat în aer înainte de sărbători. După cum ziceam, vrem să organizăm un astfel de eveniment pentru a promova seturile de date din portalul data.gov.ro – detalii în mesajele de mai jos. Între timp, SGG/DSOD s-au arătat dornici să participe și să susțină evenimentul, ceea ce nu poate decât să ne bucure.

Așa cum spuneam, primul pas este să strângem idei. De aceea am pregătit un spreadsheet pe Google Drive în care să colectăm idei pentru hackaton. Am dat și un prim exemplu aici:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Anbfx9yMO3c8dC1aem9HeHhzUVRBQURxR3VuMjRRZEE&usp=sharing

Vă rog să adăugați orice idei și să distribuiți link-ul către alte persoane interesate.

Strângem idei până la 31 ianuarie, apoi vom selecta 2-3 în funcție de popularitate și de fezabilitate. Pentru acestea vom construi echipe care să le implementeze.

Totul este „work in progress”, orice observații sunt binevenite.

Toate bune,
Ovidiu