[OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Ian 24 10:18:12 UTC 2014

On 01/24/2014 09:19 AM, Dan Matei wrote:

> Mersi. Mă uit...

Cred că merită atenție. Și după informațiile pe care le-ai adus în
completare, Sesame pare potrivit. Cel puțin ar fi un pas mare în
organizarea de șantier, față de ce-i acum...

Neo4J este doar server de baze de date, performant, orientat pentru
grafuri. Sesame e un framework ce conține tot, inclusiv un server de
baze de date native pentru tripleți, cu performanțe acceptabile până la
câteva sute de M înregistrări (ceea ce cred că-i acoperitor pentru voi).
Dar poate fi conectat la nevoie și la servere specializate pentru asta,
inclusiv la Neo4J, cât și la clasicele SGBD-uri MySQL sau PostgreSQL.

Instalarea lui Sesame se face foarte simplu, un war pus pe orice server
de aplicații Java. Și ai funcțională atât baza de date cât și o
interfață web de administrare și dezvoltare (Workbench). Tot acolo poți
să-ți dezvolți și formularele pentru încărcare/editare date, precum și
interfața de căutare/vizualizare pentru public.

N-am încercat, spun doar din citite. Dar la o adică, dacă vă
împotmoliți, aș putea-o face, dacă v-ar ajuta.

Spor!

Ioan