voluntariat pentru dezvoltarea OS in mediul guvernamental

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Mar Iul 1 13:34:52 UTC 2014

Salut,

Raspund tarziu: voi incerca sa fac update-uri periodice cu ceea ce se
mai intampla.
Daca vor fi persoane care doresc sa se implice sau sa ajute, ... sunt
asteptate cu bratele deschise.

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155