vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Iul 10 15:21:53 UTC 2014

On 06/30/2014 12:13 PM, Ioan Fericel wrote:

> Eu sunt dispus să-i acord ceva timp zilele astea, mai ales în ideea de
> exemplu. Mă gândesc la o implementare simplă pentru început, cu
> tehnologii ce avem la îndemână. Ar fi bune niște detalii despre locul
> în care vrei să găzduiești aplicația, stabilirea câmpurilor
> obligatorii și arătarea formularului, cât de importante sunt hărțile,
> în ce format să fie disponibile rezultatele și dacă tot timpul la
> vedere etc.
>
> Aș mai avea o întrebare-propunere: ar fi posibil să se obțină de la
> AEP o listă cu CNP-urile cu drept de vot la data scrutinului ( poate
> [...]

Am pus un formular demo aici <http://89.35.68.58:8081/vot/>. Rezultatele
înregistrărilor se pot vedea în două resurse separate din CKAN, aici
<http://89.35.68.58/dataset/de/resource/3df73544-d8ae-42f4-8986-d0783a58de13>
la nivel de număr persoane/oraș și aici
<http://89.35.68.58/dataset/de/resource/ea8e5c6b-c6c4-4ffd-a9fa-b3428be77b26>
detalierea persoanelor înregistrate. Vizualizarea sub forma tabelară
permite ordonarea crescător/descrescător după fiecare câmp din tabel,
obținându-se inclusiv topul orașelor ca număr de persoane. Se poate
vizualiza și poziția pe hartă a orașelor cu înregistrări, prin comutarea
pe tab-ul "Map" de deasupra tabelului.

Se pot aduce multe îmbunătățiri pentru a pune în producție acest demers,
pe care l-am considerat interesant și pentru a demonstra cum se mai
poate folosi CKAN, pe lângă partea socială. Să vedem dacă este interes.

Ioan