Colaborare cu data.gov.ro

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Dum Iun 15 19:37:29 UTC 2014

Salut,

Într-o discuție la Coliberator, Andrei Nicoara mi-a zis că nu sunt
tocmai mulțumiți de instanța de Ckan instalată pe data.gov.ro. Așa că
l-am întrebat la Club OGP dacă ar fi interesat de o colaborare în care
să vedem concret ce probleme au și cum s-ar putea rezolva.

Ckan e o aplicație foarte populară și presupun că orice probleme au cei
de la data.gov.ro au fost deja rezolvate de alte comunități. Cel mai
probabil au probleme de configurare.

Planul ar fi următorul:
  - ne întâlnim cândva în timpul săptămânii (probabil chiar săptămâna
următoare) cu cei de la data.gov.ro, inclusiv cu persoana care s-a
ocupat de partea tehnincă;
  - vedem ce probleme au exact și ce procedeu de instalare au folosit;
  - facem clone locale ale platformei data.gov.ro și începem să lucrăm
la ele; nu cred că e nevoie să lucrăm în aceeași zi... ci fiecare când
are timp.

Cine mai e interesat/interesată de colaborarea asta?

Andrei Cristian Petcu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature