Colaborare cu data.gov.ro

Victor Nițu vnitu la ceata.org
Dum Iun 15 19:50:48 UTC 2014

On 06/15/2014 10:37 PM, Andrei Cristian Petcu wrote:
> Salut,
>
> Într-o discuție la Coliberator, Andrei Nicoara mi-a zis că nu sunt tocmai
> mulțumiți de instanța de Ckan instalată pe data.gov.ro. Așa că l-am întrebat la
> Club OGP dacă ar fi interesat de o colaborare în care să vedem concret ce
> probleme au și cum s-ar putea rezolva.
>
> Ckan e o aplicație foarte populară și presupun că orice probleme au cei de la
> data.gov.ro au fost deja rezolvate de alte comunități. Cel mai probabil au
> probleme de configurare.
>
> Planul ar fi următorul:
> [...]

Eu sunt curios ce probleme sunt, și probabil aș fi și în stare să rezolv
una-alta, sau măcar să ajut. Din păcate sunt prins într-un haos organizatoric
imprevizibil săptămânile astea...

Puteți documenta problemele, propunerile și alte idei/concluzii pe un wiki,
oriunde, ca să am eu (și alți doritori) unde arunca un ochi în momentele mai
libere? Categoric nu pot veni la întâlniri, dar dacă discuțiile tehnice se
dezbat undeva deschis, pe internet, cred că șansele de soluționare cresc
considerabil. În cel mai rău caz sunt utile la a ține evidența faptelor etc.

@Andrei (Petcu), ai vreo idee pentru a lucra pe o instanță publică, întreținută
colaborativ? Un fel de „data.gov.ro – community edition”, care să fie
administrată de un singur individ (tu?) dar care sa poată primi patch-uri spre
revizie de la mai mulți contribuitori? Ne-ar prinde bine și în alte situații
ceva de genul ăsta (poate o soluție de code review?).

Just my $0.02.

--
Victor Nițu
Director executiv, Fundația Ceata

772B 3AD9 007D A980 330F BDCE 03EF 1B1B F206 F2FC

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 819 bytes