Colaborare cu data.gov.ro

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Lun Iun 16 07:20:10 UTC 2014

Telefon: 0770 578 155On 06/15/2014 10:50 PM, Victor Nit,u wrote:

> Eu sunt curios ce probleme sunt, s,i probabil as, fi s,i în stare să rezolv
> una-alta, sau măcar să ajut. Din păcate sunt prins într-un haos organizatoric
> imprevizibil săptămânile astea...
>
> Putet,i documenta problemele, propunerile s,i alte idei/concluzii pe un wiki,
> oriunde, ca să am eu (s,i alt,i doritori) unde arunca un ochi în momentele mai
> libere? Categoric nu pot veni la întâlniri, dar dacă discut,iile tehnice se
> dezbat undeva deschis, pe internet, cred că s,ansele de solut,ionare cresc
> considerabil. În cel mai rău caz sunt utile la a t,ine evident,a faptelor etc.

> [...]

Andrei, ai facut un bun rezumat la ceea ce s-a discutat si ceea ce urmeaza.
Asa cum a specificat Victor, pot sa fie persoane care sa ajute de la
distanta.

Eu mi-am exprimat acordul sa particip la aceste intalniri si sa vad cum
pot ajuta.
Sper sa stabilim pe joi o intalnire si apoi sa venim cu o lista de
probleme.
Poate ar fi bine sa punem un Redmine pentru gestionarea tichetelor
(ramane de vazut ceea ce se poate face public).

Lucian,

Lucian Oprea