Recensamantul local al datelor deschise

Lun Iun 2 12:09:05 UTC 2014

Buna

Eu am o abordare mai soft .... as propune ca lista de KPI sa fie de asa
natura incat sa existe macar o comunitate care sa marcheze puncte la
respectivul criteriu.

Tot psihologic as propune ca atunci cand este dat de exemplu nivelul
national sa folosim linkul http://national.census.okfn.org/  care tine cont
de situatia curenta.

My 2c