Recensamantul local al datelor deschise

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Lun Iun 2 14:11:45 UTC 2014

Salut Andrei,

Ai dreptate si ai dreptate :)

Vizavi de seturile de date, am urmarit sa pastram din cele implicite
<http://gb-city.census.okfn.org/> pe cele unde *pare* sa existe ceva de pus
in recensamant si, in acelasi timp, sa incepem cu un recensamant mai suplu
(mai putin complex).

Am eliminat deja datele centralizate (asa cum scrie in FAQ: "datele
electorale", "calitatea aerului" si "datele despre firme"), precum si
datele pentru care, la o cautare destul de rapida pe google, nu am reusit
sa gasesc nimic, pentru niciun oras (e vorba despre "statistici privind
infractionalitatea" si "accidente rutiere").

Daca se va dovedi ca mai exista vreun set de date pentru care nu exista
nicio informatie, niciunde, atunci il vom scoate. Sper totusi sa nu ajungem
sa comparam orasele pe baza a trei criterii - ar fi jalnic :)

In privinta linkului catre recensamantul national, depinde de context.
Pentru situatia acesta voi adauga o intrebare la FAQ care sa faca trimitere
spre recensamantul national si voi pune linkul sugerat de tine.

Silviu