voluntariat pentru dezvoltarea OS in mediul guvernamental

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Mie Iun 25 13:55:55 UTC 2014

Salut,

Haideti sa speram ca totul e bine si frumos pana la proba contrarie.
Personal, in acest moment consider ca a fost facut un pas de gasire a
unei solutii din partea ambelor tabere. Cat de mare este acesta? ... se
va vedea peste cateva luni.

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155