voluntariat pentru dezvoltarea OS in mediul guvernamental

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Mie Iun 25 14:29:10 UTC 2014

Felicitari pentru aceasta initiativa!

Daca membrii grupului Open Knowledge Romania pot ajuta in vreun fel, va rog
sa ne spuneti. Voi anunta initiativa si pe grupul nostru, in caz ca sunt
persoane care au cunostintele necesare si interesul de a ajuta in acest
demers.

Oricum, voi promova initiativa voastra si in cadrul Festivalului Open
Knowledge <http://2014.okfestival.org/>, unde cred ca se va organiza si o
mini CKAN Conference.

Silviu Vert

Ambasador