vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Joi Iun 26 09:58:35 UTC 2014

On 6/26/14, Andrei Cristian Petcu <andrei la ceata.org> wrote:
> Salut,
> Au incercat multi sa faca un sistem de vot electronic dar nici unul nu a
> fost folosit de doua ori. Cred ca votul pe internet e un pericol urias
> pentru democratie.

100% de acord cu ceea ce spui despre pericolul reprezentat de votul
electronic. Totusi, din ce am inteles eu din mesajul initial, nu este
vorba de vot electronic, ci de creerea unui mecanism prin care
alegatorii afalti la distante mari de sectiile de vot sa-si exprime
intentia de a vota astfel incat sa incurajeze MAE sa organizeze sectii
de votare in zonele cu interes ridicat pentru vot.

Toate cele bune,
Matei