vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Vin Iun 27 12:40:12 UTC 2014

Cred ca totusi trebuie sa se faca diferenta intre alegerile la care
conteaza domiciliul (cele locale, cele parlamentare, unde, in functie
de circumscriptie, candidatii sunt diferiti) si cele la care nu
conteaza (cele prezidentiale, cele europarlamentare, unde toata lumea
voteaza aceiasi candidati). Pentru cele din primul tip, intr-adevar
conteaza adresa oficiala a alegatorului. Pentru cele din ce-l de-al
doilea tip, singura cerinta este cetatenia Romana.

Initiativa asta se refera la niste alegeri din cea de-a 2-a categorie,
asa ca nu are nici un rost sa ne cramponam de adresa, cand singura
cerinta este cetatenia. De ce sa ne cramponam, la o initiativa complet
volunara, de detalii si date personale gen adresa, daca oricum
informatia asta este irelevanta pentru telul propus? Doar ca sa ii dam
un aer de formalitate? Aceasta formalitate impusa nu va face decat sa
ii faca pe cei vizati sa fie reticenti si sa refuze sa participe.