vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Vin Iun 27 14:20:15 UTC 2014

On 6/27/14, Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la fundatia.ro> wrote:
> O soluție complexă are și dezavantajul costurilor. Bugetul întregului
> proiect este de câteva sute de euro, rămași de la alt proiect, pe care vreau
> să îi folosesc exclusiv pentru a cumpăra spațiu pe Google (inclusiv Youtube)
> și Facebook, adică locurile unde am cele mai multe șanse să ajung la oamenii
> vizați. De aceea caut voluntari :)
>
> Acestea fiind spuse, repet întrebarea: e cineva interesat de proiect?

Mie mi se pare un proiect foarte bun, dar cel putin pentru urmatoarea
luna, luna si ceva, nu am timp deloc, si nici dupa aceea nu o sa am
prea mult. Revin cu sugestia de a apela la cei din grupul Geo-Spatial.
Daca vrei, pot sa pun anuntul tau pe lista grupului, dar daca se arata
cineva interesat, ar fi cam ciudat sa facem telefonul fara fir cu mine
la mijloc, asa ca poate mai bine ar fi sa te inscrii si tu pe lista
(daca nu cumva esti deja) si sa discuti direct.

Toate cele bune,
Matei