vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Vin Iun 27 14:23:16 UTC 2014

Cred că sunt câțiva geospațiali și pe lista asta, contam pe ei să preia mesajul (da, Vasile?). Dar probabil că e mai bine să le scriu direct. Nu-s membru, că e prea tehnică discuția. Dar știu pe cine să rog :)

Ovidiu

-----Original Message-----
From: Date-deschise [mailto:date-deschise-bounces la lists.okfn.org] On Behalf Of Matei-Eugen VASILE
Sent: 27 iunie 2014 17:20
To: Date deschise & guvernare deschisă
Subject: Re: vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

On 6/27/14, Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la fundatia.ro> wrote:
> O soluție complexă are și dezavantajul costurilor. Bugetul întregului
> proiect este de câteva sute de euro, rămași de la alt proiect, pe care
> vreau să îi folosesc exclusiv pentru a cumpăra spațiu pe Google
> (inclusiv Youtube) și Facebook, adică locurile unde am cele mai multe
> șanse să ajung la oamenii vizați. De aceea caut voluntari :)
>
> Acestea fiind spuse, repet întrebarea: e cineva interesat de proiect?

Mie mi se pare un proiect foarte bun, dar cel putin pentru urmatoarea luna, luna si ceva, nu am timp deloc, si nici dupa aceea nu o sa am prea mult. Revin cu sugestia de a apela la cei din grupul Geo-Spatial.
Daca vrei, pot sa pun anuntul tau pe lista grupului, dar daca se arata cineva interesat, ar fi cam ciudat sa facem telefonul fara fir cu mine la mijloc, asa ca poate mai bine ar fi sa te inscrii si tu pe lista (daca nu cumva esti deja) si sa discuti direct.

Toate cele bune,
Matei