vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Sâm Iun 28 10:12:50 UTC 2014

Asta ar putea fi o idee buna. S-ar putea sa fie diferente destul de
mari intre multimea celor care citesc presa online din RO si multimea
celor care vor sa voteze, totusi. Ce s-ar putea face este ca,
publicatiile care sunt dispuse sa colaboreze cu date statistice pentru
aceasta initiativa, sa o si publicizeze astfel incat cititorii sa stie
de ea si sa afle ca (daca e cazul) MAE-ul infiinteaza sectii de votare
in zonele cu interes ridicat.