vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Matei-Eugen VASILE matei.vasile la gmail.com
Sâm Iun 28 10:17:26 UTC 2014

PS. Nu cred ca se cade sa fie cerute respectivelor publicatii
date/log-uri/etc. ca sa se extraga din ele date de geolocatie. Asta ar
fi foarte invaziv din punctul de vedere al vietii private a
cititorilor. Pe de alta parte, daca publicatiile insasi ar extrage
datele statistice si ar comunica doar infromatii sub forma unor
record-uri de tipul (tara, localitate, numar de ip-uri unice), atunci
nu cred ca ar fi probleme.