vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Lun Iun 30 09:13:54 UTC 2014

On 06/27/2014 05:03 PM, Ovidiu Voicu wrote:

> Acestea fiind spuse, repet întrebarea: e cineva interesat de proiect?

Eu sunt dispus să-i acord ceva timp zilele astea, mai ales în ideea de
exemplu. Mă gândesc la o implementare simplă pentru început, cu
tehnologii ce avem la îndemână. Ar fi bune niște detalii despre locul în
care vrei să găzduiești aplicația, stabilirea câmpurilor obligatorii și
arătarea formularului, cât de importante sunt hărțile, în ce format să
fie disponibile rezultatele și dacă tot timpul la vedere etc.

Aș mai avea o întrebare-propunere: ar fi posibil să se obțină de la AEP
o listă cu CNP-urile cu drept de vot la data scrutinului ( poate în
spiritul deschiderii și bunei colaborări de care se vorbește aici
<http://ogp.gov.ro/date-deschise/au-fost-publicate-primele-date-electorale-in-portalul-national-open-data/>
)? Intră în categoria date deschise, de publicat și pe data.gov.ro?
Precizez, o înșiruire doar a CNP-urilor, fără nicio legătură cu alte
date ale persoanelor cărora le sunt atribuite.

Ioan