vreau sa votez si caut voluntar (programator) :)

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Iun 30 09:21:15 UTC 2014

> Aș mai avea o întrebare-propunere: ar fi posibil să se obțină de la AEP
> o listă cu CNP-urile cu drept de vot la data scrutinului ( poate în
> spiritul deschiderii și bunei colaborări de care se vorbește aici
> <http://ogp.gov.ro/date-deschise/au-fost-publicate-primele-date-electorale-in-portalul-national-open-data/>
> )? Intră în categoria date deschise, de publicat și pe data.gov.ro?
> Precizez, o înșiruire doar a CNP-urilor, fără nicio legătură cu alte
> date ale persoanelor cărora le sunt atribuite.

Nu stiu daca AEP are aceasta lista, dar in mod sigur nu poate sa o dea
mai departe ca date deschise - pentru ca si doar CNP-ul in sine sunt
date cu caracter personal (de fapt chiar CNP e data speciala).

Bogdan