Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Sâm Mar 1 07:27:24 UTC 2014

Salut Andrei,

Produsul pe care l-ai descris în mail-urile tale sună interesant, ar fi util, dar eu personal n-am timp și energie să mă ocup de el. Pot să contribui cu păreri și, pe alocuri, cod, dar nu pot să mi-l asum.

-- Alex