[geo-spatial] Generator de hărți tematice

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Sâm Mar 1 11:22:47 UTC 2014

On 03/01/2014 11:49 AM, Andrei Nicoara wrote:
> Poate mai sare cineva in barca ... Vasile ?

> <mailto:alex la grep.ro>>:
>
>     Salut Andrei,
>
>     Produsul pe care l-ai descris în mail-urile tale sună interesant,
>     ar fi util, dar eu personal n-am timp și energie să mă ocup de el.
>     Pot să contribui cu păreri și, pe alocuri, cod, dar nu pot să mi-l
>     asum.
>
>     -- Alex
>
>     On 28 Feb 2014, at 15:07, Andrei Nicoara <andrei.nicoara la anse.ro
>     <mailto:andrei.nicoara la anse.ro>> wrote:
>
>     > Alex, scriu de la un eveniment Microsoft dedicat BI. Prezintă
> [...]

În barca ce începe să se scufunde?!

Legat de proiect, cel de care vorbiți acum e altul decât cel din
subiectul thread-ului? Apoi, cum vedeți continuarea acestui proiect, în
ce să se integreze? Ați văzut ce oferă deja CKAN în acest sens, oarecum
folosind aceleași tehnologii (Leaflet și OpenStreetMap)? N-ar fi
interesantă o colaborare-integrare direct acolo (unde deja sunt puse la
punct uneltele de întreținere/actualizare a datelor, precum și cele de
prezentare), dacă tot sunt ceva resurse de timp și cunoștințe?

Ioan