Invitatie la cel de-al doilea workshop Share-PSI

Daniel POP danielpop la info.uvt.ro
Mar Noi 4 09:28:04 UTC 2014

Dragi impatimiti ai datelor deschise ,

este placerea mea sa va anunt ca proiectul Share-PSI organizeaza in
perioada 3-4 decembrie 2014 la Lisabona cel de-al doilea workshop,
acesta fiind dedicat incurajarii folosirii datelor deschise de catre
dezvoltatorii comerciali. Toate detaliile despre workshop, precum si
formularul de inscriere se gasesc pe pagina oficiala la adresa:
http://www.w3.org/2013/share-psi/workshop/lisbon/

Eu voi fi acolo. Cu cat mai multi din Romania, cu atat mai bine pentru
societatea deschisa din tara noastra.

Cu stima,
Daniel Pop