Portalul declaratii.integrate.eu

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Vin Sep 12 18:48:57 UTC 2014

Andra, din cate stiu eu (sau mai tin minte, c'am fost candva membru CNI),
in mai 2012 (la scurt timp dupa ce eu mi-am dat demisia din CNI) s'a dat
publicitatii un comunicat (ori chiar a avut loc un eveniment) privind
lansarea unui proiect prin care ANI, cu fonduri europene, urma sa-si
OCR-izeze toata baza de date cu declaratii de avere si de interese (asta
fiind un deziderat vechi de prin aprilie 2008)...  nu am "probe," dar am
convingerea ca ANI are deja toate declaratiile intr'un format searchable...
 poate ca nu e neaparat un format deschis, dar eu nu vad niciun impediment
pentru ca ANI sa devina varful de lance al OGP/open data in romania--e
nevoie doar de vointa!  in alta ordine de idei, proiectul lui Marko seamana
foarte mult cu cel al lui Fancois Briatte--poate ar merita sa-i puna cineva
in legatura?!?  seara buna! :) --Codru

===
www.codruvrabie.eu      mobile: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes