Primul hackathon din Romania de reutilizare a datelor culturale deschise

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Mie Apr 8 13:42:23 UTC 2015

Salut,

Pot sa raspund pentru sursele de date pe care le-am propus eu spre adaugare
pe site, si anume cele de la Biblioteca Centrala Universitara "Eugen
Todoran" Timisoara.

Am vorbit cu dansii si maximul pe care l-am putut obtine, momentan, a fost
un acord verbal ca putem folosi, in ce mod dorim, datele publice de pe
platforma lor.

Nu e situatia ideala, dar nici un motiv sa nu le folosim la hackathon.

Silviu