Serviciul date deschise - ce e aia?

Alex Palcuie alex.palcuie la gmail.com
Lun Dec 7 20:10:33 UTC 2015

Sunt curios de ce toate seturile de date sunt publicate cu licența UK
Open Government Licence (OGL)[0]. Și totodată (sarcastic) fericit că serverul
data.gov.ro a rezistat ca ei să ne tragă[1] toate seturile de date.

[0]: https://datedeschise.icipro.ro/dataset/rezultate-bacalaureat-sesiunea-i-2015
[1]: https://datedeschise.icipro.ro/revision/5355dfc2-2551-427c-84e1-1d304dfcd30b

Alex
http://blog.palcu.ro/