Serviciul date deschise - ce e aia?

Daniel POP danielpop la info.uvt.ro
Mar Dec 8 20:13:46 UTC 2015

Noul portal de date deschise al UE (http://www.europeandataportal.eu)
dezvoltat de un consortiu european pe durata a 3 ani costa 7.5m EUR (de
ex [1]), adica mai putin de jumatate din cei 17m EUR sifonati de ICI &
Co. Chiar mai conteaza daca scriem CampuLung sau ca nu poti face nimic
in portal, sau ca datele le copiaza de la altii? Pe langa cantitatea
uriasa de fonduri sifonate, ma mira maxim durata de timp extrem de
scurta (1 an doar!) in care s-a realizat aceasta performanta. Ce sa zic,
"bravo lor" c-au putut si c-au scapat basma curata. So far :)

[1]
http://www.theguardian.com/odine-partner-zone/2015/nov/18/european-data-portal-european-data-forum