Re: Open Data Index - transport în comun

Strainu strainu10 la gmail.com
Lun Ian 12 18:26:37 UTC 2015

Haha. Eu lucrez de aproape 7 ani în același loc și n-aș ști să-ți spun
cât fac cu mașina (personală) până la muncă. În lipsa unei
infrastructuri de transport în comun prioritar față de restul
traficului, ce zici tu acolo de respectat programul sună SF (deși am
auzit zvonuri la nivel de forumiști cum că de anul ăsta RATB o să
afișeze programul în stații; ultima dată i-a ținut cam o lună)

Nu știu de studii ale discrepanțelor; la nivel anecdotic, povestea la
un moment dat unul din cei implicați în realizarea sistemului de
informare de la metrou (ăla cu televizoare, nu cel cu ceas) că pe un
schimb (6-8 ore, nu știu exact cât e) se pierde un metrou (adică 8-10
minute) față de program.

Cât despre afișarea modificărilor, n-aș putea spune că urmăresc
non-stop site-urile respective, dar din câte am observat, programele
sunt actualizate în caz de modificări.

Strainu

În data de 12 ianuarie 2015, 20:10, Matei-Eugen VASILE
<matei.vasile la gmail.com> a scris: