Open Data Index

Andrei Nicoara andrei.nicoara la anse.ro
Lun Ian 12 17:59:05 UTC 2015

Dupa cum am spus, scopul indexului nu este de a reflecta perceptia
publicului ci de a oferi o evaluare precisa pe baza unor reguli precise.
Regulile sunt clare si ar trebui sa se aplice corect pana la schimbarea
lor. Este regretabil ca incercati sa le inlocuiti cu propria perceptie,
apropo de M.O. - este vorba numai de legislatie, nu si de partea de
anunturi &co iar legislatia este disponibila la http://legislatie.just.ro/.