Open Data Index

Diana Cocoru diana.cocoru la gmail.com
Lun Ian 12 18:06:47 UTC 2015

Bună seara,

Dacă regulile sunt clare dar duc la concluzii care nu reflecta realitatea
și nici nu sunt susținute de percepția cetățeanului - principal beneficiar
al datelor deschise -  înseamnă că regulile sunt clare,  dar calculul
notelor nu este construit corect.
Nu încercam sa înlocuim regulile cu o percepție, ci subliniem ca ce denota
din aplicarea acelor reguli nu este realitatea. În acest caz, Indicatorii
nu sunt construiti corect, după părerea mea.

Cu bine,
Diana