Open Data Index

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Ian 12 19:24:21 UTC 2015

Păi România chiar a avansat în ultima vreme în ceea ce privește aspectele măsurate de Index - seturi de date publice administrate la nivel central. Statistica e corectă.

-----Original Message-----
From: Date-deschise [mailto:date-deschise-bounces la lists.okfn.org] On Behalf Of Matei-Eugen VASILE
Sent: Monday, January 12, 2015 9:14 PM
To: Date deschise & guvernare deschisă
Subject: Re: Open Data Index

Nu cred ca asta e abordarea cea mai potrivita pentru publicizarea acestei initiative care, altfel, de principiu, este foarte buna.

Chiar crezi ca voi fi eu singurul care sa inteleaga ca aceasta lista se refera la 2013 in loc de 2014?

Sau care va scutura din cap "incredulously" (nu stiu cum sa zic asta in Romana) cand vede ca Romania este pe un neverosimil loc 16 in top.
Poate un roman care traieste in Noua Zeelanda, sau ceva de genul asta, e mai dispus sa zica "Ia uite dom-le ce a avansat Romania in ultima vreme", dar cineva care traieste in Romania o s-o ia ca inca o data cand cineva minte cu o statistica care arata cum ca, pe hartie, Romania este mult mai grozava decat este in realitate.